21 януари 2024

 Дойде време за осъзнаване на настъпилите промени в живота ми...Промени - неизбежни, търсени, отлагани...Водното конче присъства в мислите ми от години на едно подсъзнателно ниво, но едва сега смисълът и посланието му се прояви осъзнато.

Водното конче - символ на метаморфозите и трансформациите, на
личните победи и поемането на отговорност за собствения живот, то вдъхновява нужните действия, с които да постигнем себе си и пълния си потенциал.
Водното конче ни припомня забравеното - всеки един миг е уникален. От дъното изплува до повърхността, за да даде крила на желанието си за полет и за живот.
Така изплувам и аз с моята душа - Dragonfly Soul
Лети с мен...Бъди.

All reacti

  понякога бях толкова сама години ден и нощ да дишам ме болеше нямах нужда напасвах се изстивах бавно в тишина от сивотата ме гореше в сту...