21 януари 2024

 Ти затвори очите си,

когато облечена с вяра
в безкрая
станах Твоя...
И повече не ме видя...
С мълчанието ми
откраднах цветния си свят,
загубих чувството на свобода.
Събуждах се до теб,
обичана, събличана,
сънувах птици без крила...
И грешката е моя...
Не тръгнах да се боря...
Обичах теб и гъстата мъгла.
И беше лесно, светло,
после сиво, чак до мрак...
И пак повтаряше се кръговрата...
през щастие...
до пълен крах.
Надявах се и вярвах дълго,
че нещо живо
със страст ще избуи,
ще се роди
и после пак потъвах
в реките от сълзи,
за да го напоя...
Затварях се в болката.
А теб те нямаше...
Там бях сама...
Не търся изкупление...
И няма място за вина...
Сега съм пълна с вяра
в себе си...
и в своите забравени мечти,
вървя, не се обръщам...
Без болка, няма раждане...нали?

18/12/2020

#darkestdays

  понякога бях толкова сама години ден и нощ да дишам ме болеше нямах нужда напасвах се изстивах бавно в тишина от сивотата ме гореше в сту...