21 януари 2024

 Колко дълго се е подготвяла душата ми за този миг, колко

нощи ме е побутвала с различни знаци в безкрайно странните ми сънища, колко пъти съм отричала, борила, бягала...бягала съм от себе си...
Трудно е да осъзнаеш, че щастието ти зависи само и единствено от теб...
Зависим илюзорно от понятия, от хора, от събития...
Оставаме в отношения, които не са наши, изтръпваме при мисълта за промяна...единствения възможен път напред ни се струва стръмен и смъртно опасен.
Страха е по-силен от идеята да направим крачка, застинали удобно в коловоза, пътуваме насън в мечтите си, потънали дълбоко в онзи миг преди събуждане.Оставаме в съня...
Вярваш ли, че можеш да се събудиш от илюзията за безкрайност?
Вярваш ли, че можеш да родиш и опитомиш новото и с него да създадеш своя, лична принадлежност?
Аз повярвах...създавам себе си...

  понякога бях толкова сама години ден и нощ да дишам ме болеше нямах нужда напасвах се изстивах бавно в тишина от сивотата ме гореше в сту...